Mentres que se vai acompañada de tres persoas nun coche pequeno, o dano ao medioambiente é tan baixo coma se se traslada en tren.
Esta é unha conclusión dun estudo efectuado por investigadores do Instituto Internacional para a Análise de Sistemas Aplicados (IIASA) e o Centro Internacional para a Investigación Climática e Ambiental (CICERO).
O obxectivo deste traballo de ambas as dúas entidades científicas e independentes, con sede en Laxenburg (preto de Viena) a primeira e en Oslo a segunda, foi optimizar as estimacións sobre o impacto que teñen no clima as viaxes das persoas.
O IIASA, nun comunicado publicado hoxe, explica que se calculou o impacto de traslados de entre 500 e 1.000 quilómetros, "as distancias típicas para viaxes de negocios ou de vacacións". Os datos reflicten que voar segue tendo o maior impacto de efecto invernadoiro por distancia recorrido.
O obxectivo deste traballo de ambas as dúas entidades científicas e independentes, con sede en Laxenburg (preto de Viena) a primeira e en Oslo a segunda, foi optimizar as estimacións sobre o impacto que teñen no clima as viaxes das persoas.
O IIASA, nun comunicado publicado hoxe, explica que se calculou o impacto de traslados de entre 500 e 1.000 quilómetros, "as distancias típicas para viaxes de negocios ou de vacacións". Os datos reflicten que voar segue tendo o maior impacto de efecto invernadoiro por distancia recorrido.
No hay comentarios:
Publicar un comentario